Blogia
Fonaments en xarxa

Presentació

Benvinguts a "Fonaments en xarxa", el meu bloc de l'assignatura "Fonaments de la Comunicació Digital". Com es pot veure a la descripció del bloc, aquest té la intenció de ser un lloc per a la difusió de continguts útils per a l'assignatura.

Pel que fa a mi, l'autora d'aquest bloc, sóc periodista, llicenciada per la Universitat de Vic. Actualment treballo a una editorial, El Gall Editor, on faig de redactora de la revista quinzenal Punt Informatiu, pertanyent a l'editorial. També m'encarrego de comunicar les novetats editorials a la resta de mitjans de comunicació de parla catalana.

Per altra banda, sóc la coordinadora de la revista solidària Cors Oberts, pertanyent a la fundació de caràcter no lucratiu Cors Oberts. Amb aquesta revista guanyàrem els Premis a la Solidaritat del Consell de Mallorca, ara fa uns mesets, per la qual cosa, tot l'equip de persones que estem involucrats en aquest projecte solidari n'estem d'allò més orgullosos.

Com veieu, el àmbit professional és basa en el paper (llibres i revistes). Evidentment, empro els mitjans de comunicació digitals diàriament per treballar però el resultat final de la meva feina té com a suport el paper. Precisament, per tal d'apropar-me una mica més (professionalment parlant) als mitjans digitals, és pel que vaig decidir cursar el Màster en SIC per la UOC. De moment, n'estic d'allò més orgullosa de l'experiència.

Finalment, dir que tot el que cito té la seva seu a Pollença (Mallorca), el meu poble natal i on resideixo i treballo actualment.

 

Ma. Magdalena Tortella

0 comentarios